17 Haziran 2008

Yaş; 36.....Rabbimi Billdim ; Hürüm Ben.

Güneşin altında yeni bir şey söylenmedi .Söylenenler taklit edilendir.İnsanoğlu ya ilahi olanı taklit eder ya da insani olanı, başka yol yöntem yoktur . İlahi olanları taklit edenler kurtuluşa erenlerdir.Eğer bizler imtihanı kazançla bitirmek istiyorsak insanları sözlerine değil Allahın emirlerini uyup hayatımızı ona göre şekillendirmemiz gerekmektedir.İnsanlar yeni cümle kullanılmamış kelime keşf edip karşındakini etkileyip farklı olma yarışını bırakmalı bunların nefsi hoş eden boş heyecanlar olduğunu bileme ve terketmeli . Bunlar bizi aldatan hallerdir , bizi kurann heyecanlandırması gerekir başkası değil....
Evet rabbimi bildim ..benim sahibimin Allah olduğunu onun eğitimi tek eğitim olduğunu kabul ediyorum ...Allah la arama kimseyi koymuyorum ...Allahla birlikte alimlerini dinde yetki sahibi tanıyan ..peygambere kuranda haram..helal yetkisini bile vermeyen Allahı hiçe sayan tüm mezhepleri....partileri....cemeaatleri...fırkaları....tarikatları reddediyorum ...
Allahı tek hüküm ve hakim ve egemen güç kabul ediyorum ..Kuranı tek ve temel kaynak kabul ediyorum .İslamın gizleyenlerden beri olduğumu ifade ediyorum .Kuranda hiç ayetimnde islamın gizlenmediğini gördüm biliyorum ...dinini gizleyip sistem için de yer alan ...partileri yıllar sonra kabul eden leri reddediyorum ...ticari endişelerinden dolayı etrafına islamı anlatmayanları reddediyorum( tabi yaşadıkları kurandaki islam mı ona da değinmek lazım ) ....
Seyyid Kutubun kitaplarını baş eser kabul etmiş..dönüp dönüp yoldaki işaretleri okuyup ev de islamı kuran dışarı çıktığında halka uyanları reddediyorum (utanmaları lazım okudukları adam kellesini verdi şimdiye kadar yoldaki işaretleri okuyanlar nelerini verdiler...vermediler hep topladılar.) Başka cemaetlerin abiler sistemini eleştirp kendilerine yeni farklı dil kullanan abiler sistemini kuranları reddediyorum ( bu da bir tehlikedir islam Allah la birey arasına kimseyi koymamanın adı islam dinidir ..abileri olanlara duyurulur..))
Sistemi reddeden ....utanmadan sistemden maaş alanlarıda reddeiyorum ...merak ediyorum ...sizler inkar ettiğiniz sisteme nasıl başkaldırabilirisniz...insan bindiği eşeğe kötü der mi.....peygamber ne yapardı acaba şim di sizle olsa merak ediyorum ........Seyyid kutup hayatını verdi sizler kazandıklarınızı verirmisiniz......bugün bu kadar reddetmeye devam edeceğim
çünkü tevhid reddetmektir....uzlaşma değil.....

Hiç yorum yok: