26 Haziran 2008

Yaş ;36...Rabbimi bildim; Hürüm Ben 'e Devam........

Olgunluk yaşına yaklaşıyorum artık....40 .. Artık tüm duygularımı yeniden keşfettim ..hepsinin bir sınıf için de yaramaz öğrenciler gibi olduğu , bir öğretmen eğiticiliğiyle eğitmem gerekliymiş yeni keşfettim ......NİDA ...sadece ses değil diriliş miş ...ayağa kalkmakmış yeni öğrendim ...hergün hayatımı bahçıvan hassasiyetiyle temizlemem gerkliymiş onu öğrendim ....tek başına hesap vereceğimiz için Allah bize tek başına yaşama gücü veriyomuş bildim .....kargalar gibi sürüyle değil kartal gibi tek başına uçmanın mutluluğu hissettim ...Allah dağına göre kar verirmiş gördüm ....iyiliğin kontrolsuz olamayacağını ,kontrolsuz iyiliğin iyilik olmadığını öğrendim ....sevmek ayrılmakmış hissettim ....her yeni de bir eskiyi reddettim ....Allah var problem yok u tüm kalbimle duygulanarak içselleştirdim ....Allaha mütevazu bir duanın en büyük sığınak olduğunu öğren dim ...küfre yaklaştıkça imanım arrtı hissettim , kıymetini anladım imanımın küfrü görünce....bana kaliteli karşıt lazım ,düşman lazım ....fikrimin gücünü karşır düşüncenin mücadelesiyle aldım ......savundukça güçlen dim ...........Rabbimi bildim ....bilginin güç olduğunu öğrendim ......islami yaşamk hür olmakmış gerçekten hissettim .Hamd olsun rabbim ...hata yapan kuluna tekrar fırsat verdiğin için ......bana yol gösterdiğin için ....

Hiç yorum yok: